Vasaros kelionė po Lietuvą

Keliaukite po LietuvąSu šeima šį kartą nutarėme turėti kitokias atostogas, ir tam pasitarnavo kemperių nuoma Lietuvoje. Supratome, kad, kol jaunėlis sūnus dar labai mažas, o ir Greta vis turi visokių problemų sus sveikatėle, tai geriau nekeliauti kažkur į užsienį, ypač dera vengti pavojingų skrydžių lėktuvu, kai mažyliams gali visai galvelė susisukti. Tačiau atostogų vis tiek visiems norisi, todėl nusprendėme, kad skirsime savaitę puikiai kelionei po Lietuvą.

Kemperio nuoma

Žinoma, reikėjo apmąstyti, kokiu transportu keliauti. Iš pradžių net negalvojau apie jokį kemperį. Turėjome omeny su žmona, kad susėsime į mūsų džipą ir su juo smagiai pakeliausime, vis išsinuomodami kokią nors kaimo turizmo sodybą, ir ten pernakvodami. Tačiau, kai ėmėme žiūrėti kainas, supratome, kad ta nakvynė kaimeliuose ne ką pigesnė, nei kokiame Kroatijos kurorte. Tiesiog keliaujant po Lietuvą gali susidaryti tikrai nemaža suma vien už nakvynes. Tada draugas pasiūlė pasidomėti kemperių nuoma Lietuvoje. Tai, anot jo, gali gal net labiau atsipirkti negu tas važinėjimas į viešbučius, o ir būtume nuo nieko nepriklausomi.

Iš tiesų, kaip tarėm, taip padarėm. Pasidomėjau, kad kemperio nuoma yra ne toks ir brangus dalykas, o be to, labai patogu. Ir vaikai labai apsidžiaugė, nes jie dažniausiai nemėgsta miegoti svetimose vietose, kur yra daugiau nepažįstamų žmonių. Tada jie bijo kažko, blogai miega, kartais jaunėlis prisišlapina į lovą. Kai būsime visi vienoje vietoje, tada visiems bus ramiau. Ir, žinoma, tas nuostabus žinojimas, keliauji tiesiog pats sau, ir kad tau nebūtina laiku ateiti į viešbutį, išsikraustyti iki 12 val. ir panašiai. Kada nori, tą tada ir darai.

Kelionės įspūdžiai

Kai kelionė pasibaigė, buvome pavargę, bet laimingi. Vairavome su žmona pasikeisdami, bet aišku daugiau kelio liko man, nes jai tiesiog geriau sekasi užsiimti su vaikais. Aišku, tai nebuvo tokia kelionė, kur būtume sukorę milžiniškus atstumus, tačiau vis tiek kasdien sėsti už vairo yra šioks toks darbas. Visiems labai patiko apsilankymai Dzūkijoje. Sužinojome, kas yra Zervynų kaimas, taip pat buvome prie puikių ežerų. Stabtelėjome Merkinėje, kur pasigrožėjome nuostabiu kraštovaizdžiu, tik, deja, ten mus nuliūdino žinia, kad nėra net normalios vietos pavalgymui. Na, bet nesame išrankūs, nusipirkome kažką parduotuvėse ir pavalgėme. Taip pat ir Druskininkai sužavėjo. Visada lengvai rasdavome, kur galima kempinge sustoti ir pernakvoti. Daugiausiai įspūdžių vaikams buvo Žemaitijoje, kai jau pasiekėme jūrą.

1 mintis apie “Vasaros kelionė po Lietuvą”

1. Iš draugų vis dažniau girdžiu, kad planuoja keliauti ne į užsienį, bet po Lietuvą. Manau, reikės ir mūsų šeimai su draugais susiorganizuoti kelionę po Lietuvą.