Reklamos internete specialitai pataria, kaip didinti lankytojų srautą

Jei prižiūrite internetinį verslą, greičiausiai, viena svarbiausių jūsų užduočių – pritraukti kuo didesnį lankytojų srautą. Reklamos internete specialistai pataria, kaip siekti aukščiausių rezultatų individualiu atveju. Nusiteikite darbui – jei norite išlaikyti potencialių klientų gretas ir didinti naujų lankytojų srautą, turėsite investuoti savo laiką. Šiuo atveju itin didelis dėmesys skiriamas turinio atnaujinimui ir išsamiam prekių aprašymui. Negalima pamiršti ir mokamų reklamos priemonių bei įvaizdžio formavimo darbų.

Svetainės turinys ir SEO paslaugos

Reklama tau„Google“ vertina ne svetainės dizainą, o jos turinį, todėl labai svarbu, kad jūsų internetiniame puslapyje pateikiama informacija būtų nauja, unikali ir atitinkanti lankytojų interesus, t. y. venkite apibendrinamojo turinio, painaus ir neišsamaus teksto, kuris nesuteikia realios naudos. Žinoma, negalima pamiršti aktualių raktinių žodžių, pagal kuriuos lankytojai galėtų jus surasti. Šiuo atveju svarbu bendrauti su internetinės rinkodaros profesionalais, kurie pasiūlys jūsų atveju tinkamiausias optimizacijos (SEO) paslaugas. Deja, šis procesas nėra greitas, todėl rezultatus pastebėsite tik po poros mėnesių ar vėliau. Nepasitikėkite bendrovėmis, kurios siūlo itin greitus rezultatus – paprastai tokios įmonės dirba nelegaliais būdais ir gali pridaryti daug rimtų bėdų.

„Google AdWords“

Greitam lankytojų srauto pritraukimui siūlome išbandyti „Google AdWords“ reklamą – tai itin patogu tuomet, jei parduodate sezonines prekes, norite pranešti apie akcijas ar specialius pasiūlymus. Tai mokama reklama, kuri leidžia atsidurti matomiausiose „Google“ paieškos pozicijose. Nors „Google AdWords“ reklamą galite užsisakyti savarankiškai, siūlome bendrauti su šios srities specialistais. Visų pirma, tai padės sutaupyti, kadangi patirtį turintys marketingistai patars dėl racionaliausio biudžeto konkrečiu atveju, o vėliau, analizuojant ataskaitas, padės numatyti tolimesnius veiksmus.

Remarketingas

Itin produktyvus sprendimas – remarketingas. Praktika rodo, kad itin didelė jūsų lankytojų dalis palieka svetainę, neatlikę jokių veiksmų. Kartais taip įvyksta dėl to, kad lankytojas yra sudominamas kita veikla, nesugeba priimti greito sprendimo, o vėliau užsimiršta. Remarketingas primins klientams apie jūsų svetainę ir skatins sugrįžti. Tai itin patogus sprendimas, leidžiantis susigrąžinti didelę auditorijos dalį.

Socialiniai kanalai

Vienas optimaliausių būdų didinti potencialių klientų srautą – panaudoti socialinės žiniasklaidos kanalus. Beje, socialiniai tinklai yra puiki erdvė įvaizdžio formavimui. Įrodykite klientams, kad esate patikimi ir patrauklūs partneriai, kurie atitiks visus jų lūkesčius. Atsakykite į klientų klausimus ir visuomet išlikite mandagūs. Pravartu parodyti, kaip atrodo jūsų kolektyvas, informuoti, kaip leidžiate laisvalaikį, kokioje veikloje dalyvaujate, kuo domitės. Taip sukursite glaudesnį tarpusavio ryšį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>