Maisto papildai lieknejimui: Tarp tiesos ir mitų

PapildaiAteina diena ir supranti, kad prieš kelis metus buvę tik penki kilogramai po nėštumo, gimdymo, Kalėdinio ir visų kitų prieaugių virto į penkiolika kilogramų viršsvorio. Vaizdelis prieš veidrodį kaip reikiant bado akis. Anksčiau liekna ir sportiška figūra mėgavaisi, o dabar neramiai tenka tipsenti galvą nuleidus arba jauti kaip pritrūksta oro lipant laiptais. Sportas sportui, o maistas ir mityba daro savo. Rodos, maisto papildai liekniejimui padės. Bet deja, čia susiduriama su tokia prieštaringų nuomonių lavina, kad nepasimesti neįmanoma.

Maisto papildai vikipedija sako, kad vitaminai yra papildomas organizmo stiprinimas. Gyvenant streso pilną gyvenimą, mieste, kur didelis užterštumas, maisto papildas tampa privaloma būtinybe. Ypatingai, jeigu analizuosime atskiras socialines ir demografines grupes, tarkim, maisto papildai vaikams arba maisto papildai vyrams, senjorus. Nusilpus imunitetui, tamsiu paros metu, papildai gali padėti išvengti peršalimo ligų.

Dar viena šalininkų stovykla yra įsitikinusi, kad maistas sportuojantiems turi būti subalansuotas ir tuomet nereiks papildų. Deja, kaip patvirtina specialistai, papildai sportuojantiems yra dar svarbesni nei sėslaus gyvenimo būdo besilaikantiems žmonėms. Maistas sportui vilnius turi net kelias specializuotas parduotuves. Jose maisto papildas gali būti ne tik siūlomas kaip piliulė, tačiau ir skysčių pavidalu.

Kita vertus, svarbu lieknėjant skaičiuoti suvalgytas ir išeikvotas kalorijas. Tačiau tam beveik visuomet reikia specialistų pagalbos. Maisto papildas be sporto ir tinkamos mitybos mažai ką padės.

Svarbu:

  • Žinoma, svarbiausia stengtis laikytis pagrindinių mitybos taisyklių. Valgyti kuo daugiau šviežių daržovių, vaisių, gerti vandens, rinktis nekaloringą mėsą ir žuvį. Jeigu žvalgysitės, papildai pigiau yra internete, o beje, ir pasirinkimas begalinėse kibernetinėse platybėse, didesnis.
  • Jeigu norite numesti efektyviai ir greitai svorį universal papildai Jums gali padėti. Šie maisto papildai yra sudaryti iš visų reikiamų dienos normos vitaminų ir mineralinių medžiagų.
  • Nepamirškime, kad vitaminų perteklius gali pakenkti. Todėl maisto papildas negali tapti maisto pakaitalu.
  • Nepaisant to, ar vartojami maisto papildai, sveikos mitybos principais reikalauja atsisakyti šviesios duonos, makaronų, vartoti kuo mažiau cukraus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>